ـــمرد تنهای شبـــ

عزیزم چه کم دارد کسی که تو را دارد ------ و چه چیز دارد کسی که تو را ندارد


نقطه عطف زندگیم - قسمت دوم

من از چله نشینی اول تا الان همیشه عادت داشتم از یه روز خاص شروع کنم و پایانش هم یه روز خاص باشه

از ولادت امام حسین (ع) نیت کردم و شروع کردم و به ولادت امام حسن مجتبی (ع) تموم کردم این چله رو

شمام میتونید یه روز خوب انتخاب کنید تو تقویم!

چند باری که چله رفتید بعدا که عادت کردید 40 رو به 70 تغییر بدید اثرش فوق العادست!

خب تو این چهل روز اول هدفامو مشخص کردم که پیدا کردن راه زندگیم و رسیدن به ارامش روحی بابت شکست عاطفی بود!

بعد یه برنامه ای برا خودم ریختم که دو ستون داشت این برنامه

ستون اول از گناهایی که سرم میشه گناهه و بلدم گناهه دوری کنم

مثل:

دروغ نگفتن!

غیبت نکردن و نشنیدن!

رزق حلال!

حفظ حرمت در ارتباط با پدر و مادر(خیلی مهمه)!

حفظ حرمت در ارتباط با نامحرم! (کنترل چشم و گوش)

و.....

ستون دوم علاوه بر انجام واجبات با اخلاص کامل و خشوع!یخورده مستحباتمم ببرم بالا

مثل خوندن

قران

زیارت عاشورا

حدیث کسا

نماز شب

 روزه داری

و .....

مهمتر از همه اینا تفکر و ارتباط با خداست

در رابطه با خلقتتون،رابطتون با خدا،برنامه زندگیتون تفکر کنید حسابی! :)

نکته ها:

1-این برنامه ها کاملا اختیاریه و هر کس باید بر اساس توانایی ها و علایق خودش بچینه

2-اگه یجوری رفتار کنی که از عبادت خسته شی اثر سوء داره!پس در حد حال خودت عبادت کن و زیاده روی نکن

3-اگه بتونید برید تو حریم یک امام زاده خیلی تاثیرش زیاده و اگرم نمیتونید حتما سعی کنید سه وقت نمازو به جماعت در مسجد باشید!تکرار میکنم 3 وقت!

در قسمت بعد میگم چه برنامه ای تو طول این 40 روز برای زندگیم ریختم و ماه عسل این چله نشینی چی شد


در این زمانه بی هیاهوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را

برای این همه ناباور خیال پرست

Designed By Erfan Powered by Bayan