ـــمرد تنهای شبـــ

عزیزم چه کم دارد کسی که تو را دارد ------ و چه چیز دارد کسی که تو را ندارد


نقطه عطف زندگیم - قسمت آخر

قراره تو این قسمت از ماه عسل این چلّه نشینی بگم

خب این چله نشینی به خوبی و خوشی تموم شد و سختی ها و شیرینی هایی داشت!

مهمترین ثمره این جله نشینی کنار اومدن با این شکست عاطفی بود

بخدا گفتم خدایا من هیچ جوره قانع نمیشم مگر اینکه نشون بدی فاطمه (عه اسمشو لو دادم باز!)به صلاحم نبوده

باید یجوری بهم حالی کنی! که هنوز چله تموم نشده خدا نشونم داد که فاطمه فلان اخلاق و فلان رفتارو داره که اصلا اصلا من باهاش کنار نمیام و همون بهتر که همسر من نشد!

اما هدف دومم پیدا کردن یک مسیر روشن برای ادامه زندگیم بود

ناخوداگاه یاد این فرمایش حضرت اقا افتادم که میگه من به جوان ها سه توصیه میکنم!تحصیل،تهذیب،ورزش

منم سعی کردم اهداف زندگیمو بر این پایه بچینم

-تحصیل :

تحصیل فقط دانشگاه نیست!

(عقیده دارم دانشگاه چیزی یاد ادم نمیده و شخصا خودم عمرم طلف شد تو دانشگاه)

+ من از ابتدای زندگی و از بطن تولد ارزوی حوزوی شدن رو در سر داشتم اما به این دلایل نمیتونستم برم حوزه

1-مخالفت خانواده

2-دوست داشتم حوزه شغلم نباشه!دوست داشتم یک شغل داشته باشم و حقوق حوزه نره تو زندگیم

(حقوق و لباس حوزه خیلی خوبه و افتخار هست!اما من دوست ندارم چون هم محدودیت میاره هم مسئولیت!جایی شنیدم که علامه حسن زاده فرمودند یک طلبه در روز باید 12 ساعت مطالعه داشته باشه تا حقوق حوزه بر اون حلال باشه)

لیکن تصمیم گرفتم در یک رشته که دوست دارم  در دانشگاه عمرمو به بطالت بدم :) ببخشید تحصیل کنم!و وارد رشته شیمی کاربردی شدم!

و از اونور تصمیم گرفتم وقتی زندگیم یک نظم و قانونی گرفت و متاهل شدم روزی چند ساعت به مطالعه دروس حوزوی بپردازم

-تهذیب:

خب در مورد این مورد نمیشه تصمیم گرفت

چون اینقدر وارد امتحانای زندگی میشیم و اینقدر جاده زندگی پیچ و خم داره و اینقدر دنیا عروس خوشگلیه که بنده اصلا نمیتونم در مورد این مورد حرف بزنم چه برسه به برنامه ریزی!اما سعی کردم هر چند وقت این چله نشینی رو انجام بدم برای اینکه راهمو گم نکنم

-ورزش:

قربون خودم بشم از بطن تولد استعداد ورزشی نداشتم و هنوزم که هنوزه والیبال که بازی میکنیم میگن تو یجایی وایسا که توپ نیاد با بتونیم جواب بدیم ! :)
هی مجبورم جاخالی بدم :)))))

اما خب تو این مورد فرمایش حضرت رسول یادم اومد که میگه در ورزش جوانهاتون رو به سه چیز توصیه میکنم!تیراندازی،اسب سواری،شنا

لذا من برای هر سه این رشته کلاس رفتم و از هر کدوم دست و پا شکسته یه چیزایی بلد شدم

بگذریم

.

.

.

فرمایش حضرت اقا که ابتدای پست گفتمو که یادتونه؟

بعدا فهمیدم فرمایش حضرت اقا برای من کافی نیست لذا تو پست بعد من سلیقه شخصیمو که تو فرمایش حضرت اقا لحاظ کردم رو میگم که اون خیلی مهمتره و زندگیمو بعد ها خیلی تحت تاثیر قرار داده


در این زمانه بی هیاهوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را

برای این همه ناباور خیال پرست

Designed By Erfan Powered by Bayan