ـــمرد تنهای شبـــ

عزیزم چه کم دارد کسی که تو را دارد ------ و چه چیز دارد کسی که تو را ندارد


دو اصل مهم

خب تا اونجایی پیش رفتیم که طبق سخن حضرت اقا قرار شد برای زندگیم برنامه بریزم

ایشون فرموده بودند: من جوان هارو به سه چیز توصیه میکنم!تحصیل، تهذیب،ورزش

که کامل در پست قبل توضیح دادم

امادیدم یچیزایی فرمایش ایشون کم داره

برا من کافی نیست

اومدم فکر کردم و یک اصلاحیه دادم بدین شرح

تحصیل،تهذیب،ورزش،فعالیت اجتماعی،استقلال اقتصادی

-فعالیت اجتماعی:

شاعر میگه زنده به انیم که ارام نگیریم

بنظر من جوانی که فعالیت اجتماعی از قبیل فعالیت سیاسی یا فعالیت فرهنگی یا فعالیت مذهبی و یا .... رو نداشته باشه اصلا جوان نیست!

تفاوت جوان و پیر تو این فعالیت هاست نه سن و سال!

من تو این قضیه اومدم یک سایت برای فعالیت های خیریه ای ایجاد کردم که نشد مجوز بگیره و بعدا میگم چرا نشد!

اومدم و تغییر کاربریش دادم به سایت فرهنگی مذهبی!

-استقلال اقتصادی:

حدیث داریم از دری که فقر بیاد تو از در مقابل ایمان میره بیرون!

ائمه اطهار رو توانایی اقتصادی بسیار صحبت ها کردند

منم برنامه ریزی مفصلی تو این زمینه داشتم که بعدا بیان میکنم

در پست بعد از برنامه های اجتماعی زندگیم میگم و این مبحث که تمام شد از برنامه های اقتصادیم رونمایی میکنم

شما هم امروز یک بازبینی به برنامه زندگیتون بکنید و ببینید ایا برنامتون با معیار هایی که تو این پست و پست قبل گفتم همخوانی داره یا نه!


در این زمانه بی هیاهوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را

برای این همه ناباور خیال پرست

Designed By Erfan Powered by Bayan