ـــمرد تنهای شبـــ

عزیزم چه کم دارد کسی که تو را دارد ------ و چه چیز دارد کسی که تو را ندارد


مسافرت جنجالی!

قبل از اینکه قسمت دوم مبجث پست قبل رو بزارم لازم دونستم اینو بگم:)

خداروشکر با سلامتی کامل از مسافرت برگشتیم اما چشتون روز بد نبینه

من کلا با حشرات موزی خیلی میونه خوبی ندارم!

یادتونه گفته بودم گزارشات حاکی از اونه که مارهای جعفری حمله ور شدند به خونه باغمون؟

:))

من درحال ندامت از قبول کردن ایده مسافرت :)))

جریان از اونجایی شروع شد که تا وارد ویلا شدیم

بابام گفت برو برا شب چیز میز بگیر!

چیز میزا رو که گرفتم و اومدم دیدم همه چشاشون هشتا شده و دارن به هم نیگا میکنن!

گفتم چی شده جن دیدید؟

گفتن تو حموم یه بچه مار کشتیم!

بنده :واااااااااااااااااااااااااای بابا بیا برگردیم خونه! :(( من امشب خوابم نمیبره

بابا : تو مثلا مردی!

بنده :    :|

رفتم چیزا رو گذاشتم تو اشپزخونه و رفتم برم دست به اب :| دیدم یک رتیل بدوبدو میاد طرفم!

:((

سریع با لنگه کفش واکنش سریعی نشون دادم و اقای رتیل به دیار باقی شتافت :)

(عنکبوتم چندش اوره چه برسه به رتیل! )

شب شد

در حال خوردن شام بودیم دیدم این عقرب طرفای سفره در حال انتخاب قربانیه :((

(من از عقرب خیلی میترسم،اسمش که میاد فلج میشم!نمیتونم تکون بخورم)

بابام خدا خیرش بده ،فرصت انتخاب قربانی رو از عقرب گرفت!

شام که خوردیم تا صبح تو باغ داشتیم حرف میزدیم (بدنمون به شب زنده داریای رمضان عادت کرده و نمیتونیم زود بخوابیم!)من یک سنگ برداشتم از رو زمین پرت کنم تو چوب ، یک هزار پا زیرش بود :((

کلکسیونمون کامل شد!

اینم من با همون سنگ کارشو ساختم اما چشمتون روز بد نبینه

بعد نماز رفتیم بخوابیم یه هو یه عقرب دیگه ( فکر کنم جفت همون عقرب بود و به تلافی از همسرش اومده بود) از رو سقف پرت شد رو دست بابام و بابام یه هو گفت عقــــــــــــــــــرب!و تِق تــــــــِق!(صدای دمپاییه خخخ ))

من خواب هفتم بودم که با شنیدن این کلمه مو به تنم سیخ شد و یک هو تو یه حرکت واکنش سریع!رو دو تا شصت پاهام وایسادم!(که عقرب از پاهام نیاد بالا!) و رفتم تو ماشین و تا صبح تو ماشین خوابیدم!دیگم غلط بکنم برم اونجا

کوفتم شد:((

ولی خب عوضش یک نامه از جبهه بابام پیدا کردیم که اوقات تلخیا رو فراموش کردیم :!


در این زمانه بی هیاهوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را

برای این همه ناباور خیال پرست

Designed By Erfan Powered by Bayan