ـــمرد تنهای شبـــ

عزیزم چه کم دارد کسی که تو را دارد ------ و چه چیز دارد کسی که تو را ندارد


من و زینب - قسمت اول

خب مبحث جدیدی شروع شد در ادامه پست های قبل :)

مادرم بعد یک ماه دست پر از تحقیقات اومد و قرا شد بریم خواستگاری!

هم خودشو پسندیده بود هم خانوادشو  (ولی بهم گفت سلیقت خوب نیست :) منم گفتم ملاک سلیقم ظاهر نیست که بعد 6 ماه عادی شه برام!)

عید شد و فروردین ماه اقدام کردیم بریم خواستگاری  که پدر دختر گفت خواهر بزرگترش تا نره ما نمیتونیم زینبو شوهر بدیم!

وقتی با خود زینب صحبت کردم با اون حالت نجابت دخترونش گفت اگر میتونی یک سال منتظر باش!

فهمیدم بهم علاقه داره و این اولین بار بود که یک دختر  نشون میداد بهم علاقه داره! حس عجیبی بود :|

.

.

.

با اطلاع خانواده ها!تاکید میکنم با اطلاع خانواده ها!

من و زینب از طریق تلگرام شروع به صحبت کردیم تا از خلقیات هم بیشتر بدونیم!

میخواستم ادامه داستانو ببرم مهمون ناخونده که دوستان اصرار کردند و گفتند کم نوشتی

تو قسمت بعدی باز از زینب مینویسم تا با جزئیات رابطمون بیشتر اشنا بشید :))


در این زمانه بی هیاهوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را

برای این همه ناباور خیال پرست

Designed By Erfan Powered by Bayan