ـــمرد تنهای شبـــ

عزیزم چه کم دارد کسی که تو را دارد ------ و چه چیز دارد کسی که تو را ندارد


چقدر دلم پره این روزا

قبل از اینکه بخوام ادامه پست قبل رو بنویسم باید کمی دردل کنم

دیشب رفتم دنبال یکی از رفیقام تو خیابان امیر کبیر!

یک خانه دیدم یه سر و کله از بقیه خانه ها بلند تر!(ارتفاعش 20 متر بود حدودا و خانه های اطراف ارتفاعش 7 متر فکر کنم!)

این خانه 7 هزار متری دارای 4 گنبد و چند سالن مجزا بود!(سالت تشریفات،سالن پذیرایی،سالن فلان و سالنت فلان)

سنگهای نمای این خانه (ببخشید کاخ!)

سنگهای نمای این کاخ 16 میلیارد تومان هزینه داشته!

این چیزا ناراحتی نداره چون به من چه!دارندگی و برازندگی!

چیزی که از دیشب تا الان رفته رو اعصابم و تا کوس رسواییشو نزنم ول کن نیستم اینه:

پدر این اقا 20 سال پیش یکی از مدیرای کمیته امداد بوده!

خود این اقام کارمند کمیته امداد!(دوستان میدونند با کمیته کثیف امداد میونه خوبی ندارم)

اون زمان این مدیر 20 ملیون تومان  وام به پسرش میده!(به پول الان میشه ملیارد!!)

این پسربا 20 ملیون تومان میره کارخونه فرش احداث میکنه و از کمیته امداد میاد بیرون!

و چون نمیتونه این 20 ملیون رو تسویه کنه مجبور میشه با فرش بدهیشو پاک کنه!

کمیته امداد ناخواسته صاحب 20 ملیون تومن فرش میشه  و نمیتونه این فرش ها رو اب کنه!

مجبور میشه تو کل کشور به خانواده های نیاز مند فرش هدیه بده!

و این اقا با یک تیر سه نشان میزنه!

+هم بدهیش پاک میشه

+هم رو فرشا سود کلانی میبره

+وهم فرش ..... تو سطح کشور معروف میشه!

.

.

.

من پارسال برای ثبت خیریه مسیرم خیلی خورده کمیته امداد!

دیدم برای 500 هزار تومان تا گریه یه پدر رو برای جهاز دخترش درنیارن وام بهش نمیدن!

وقتی وام 20 ملیونی 20 سال پیش رو میزارم جلو وام 500 هزار تومانی الان

جگرم اتیش میگیره


در این زمانه بی هیاهوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را

برای این همه ناباور خیال پرست

Designed By Erfan Powered by Bayan