ـــمرد تنهای شبـــ

عزیزم چه کم دارد کسی که تو را دارد ------ و چه چیز دارد کسی که تو را ندارد


مهمان ناخوانده - قسمت دوم

اول باید بگم دوستان قضیه تومور مال سال قبل هست نگران نشید :|

لااقل تاریخ هارو تو پستم دقیق بخونید! :))

.

.

.

شهریور94 دکتر نظام وظیفه برام MRI نوشت

تا برم نوبت MRI بگیرم ووانجامش بدم و جوابش بیاد وباز مراجعه کنم به دکتر که ببینم حرف دکتر چیه!شده بود اواخر مهر 94

محرم تازه شروع شده بود!

.

.

در پست قبل گفتم که :

دکتر نظام وظیفه گفت فعلا سربازیتو بیخیال ، برو تومورتو عمل کن و منو معرفی کرد به جراح مغز و اعصاب

گفتم به خانوادم نگم؟

گفت باید بگی

حق دارند بدونند!اصلا نمیشه نگی!

اومدم خونه و یجوری به مادرم گفتم :| خیلی سخت بود!مادره دیگه

!اصلا نمیتونم این قسمت رو وصف کنم!در کلامم نمیگنجه پس زود بگذریم از این قسمت!

ولی به زینب نگفتم!چون دلشو نداشتم!

وقتی رفتم پیش دکتر جراح مغز و اعصاب

دکتر گفت خب مریض کجاست!به خودش بگید بیاد !

گفتم مریض منم!

گفت بهت نمیخوره!چه روحیه ای داری تنها پاشدی اومدی :)

گفتم من مرد تنهای شبم :)

خندید و گفت چرا تا الان نفهمیدی!خیلی دیر شده!

گفتم اقای دکتر من بخدا سهل انگار نبودم

5ساله بخاطر سرگیجه هام تحت نظر متخصص مغز و اعصاب هستم!5475 تا قرص تا حالا خوردم بخاطر تجویز اشتباهش!چمیدونستم سرگیجه هام بخاطر توموره!میگفت بخاطر حفره هست!

ّبگذریم چقدر فحش بهش داد اقای جراح از تشخیص این دکتر احمق! :))

دکتر گفت زود باید عمل شی!

گفتم اقای دکتر وقت دارم؟

گفتم فقط چند روز!آخه عاشورا نزدیکه و من میخوام این محرم رو درک کنم!

گفت نفوس بد نزن انشالله هیچیت نمیشه!
 ولی برو و بعد عاشورا بیا!
اگه وصیتی چیزی داری بکن :|

امیری یا حسین :((

نمیدونم اینجور موقعیت ها براتون پیش اومده یا نه!

فکر کنی روزای اخر هست و این محرم اخر هست!

اون روزا یادمه خیلی دلم کربلا میخواست (اخه تا حالا نرفتم!)

همه هییت ها رو رفتم

یک ثانیه تو خونه نموندم!

احساس میکردم هر یا حسینی که میگم یا حسین اخر هست!

از تمام و جودم میگفتم!

از تمام وجود!!!!

خیلی حس عجیبی بود خیلی!

من از بچگی وصیت نامه داشتم و حق الناس نداشتم!

حق الله زیاد داشتم اما حق الناس نه!

فرصتی هم نداشتم حق الله هامو ادا کنم!

فقط دوست داشتم بگم شب و روز یا حسین!

مطمن بودم اگه امام حسین اون دنیا شفاعتم کنه حق الله هام حله :) (اینو نگفتم که فکر کنید امام حسین رو برا خودش دوست نداشتما!گفتم بدونید که حتی با اینکه فکر میکردم چند روز دیگه میمیرم حال نداشتم حق الله هامو بجا بیارم ) :))

بگذریم

خیلی حرف زدم

سرتون رو درد نیارم :)

تاسوعا و عاشورا رو با حال عجیبم سپری کردم و رفتم دکتر!

ادامش در قسمت بعد :)


در این زمانه بی هیاهوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را

برای این همه ناباور خیال پرست

Designed By Erfan Powered by Bayan