ـــمرد تنهای شبـــ

عزیزم چه کم دارد کسی که تو را دارد ------ و چه چیز دارد کسی که تو را ندارد


شرحی در فعالیتهای اجتماعیم! - قسمت دوم

خب تا اونجایی اومدیم جلو که جواز خیریه به دلایل پوچ و واهی بهمون ندادند

همه افراد ناامیدانه تیم رو ترک کردند که البته حق هم داشتند

من موندم تنهای تنها با یک تیمی که جوری رفته بودند که انگار از اول نبودند

ناراحتی من از عدم گرفتن مجوز از یک طرف

از طرفی دیگه خداوند هم داشت منو با بیماری امتحان میکرد

مبتلا به یک بیماری شدم که ماه ها خونه نشینم کرد

شهریور ماه 94 که تیم از هم پاشید ،محمد قصه ما از مهر ماهش فهمید که تو بدنش مهمونی داره به نام  تومور!

بگذریم

بعدا در مورد تومور صحبت میکنم!

تومور که از بدنم رفت بیرون چند ماهی گذشت 

تقریبا از فروردین ماه امسال تصمیم گرفتم اون مجموعه خیریه رو دوباره احیا کنم

و کار رو از یک نهاد خیریه بالاتر ببرم و ابتدا یک وبسایت فرهنگی مذهبی دایر کنم و خوب که پا گرفت فعالیت های خیریه ای رو توش شروع کنم

سایت رو طراحی کردم

تیم تولید محتوا رو هم اماده کردم! (خیلی سخت بود اما چون دلم نمیخواست مطالبمون کپی برداری باشه،ارزششو داشت بنظرم)

فقط مونده تیم ناشران

بنده روزی 3 مطلب در سایت و کانال تلگرامی ارسال میکنم

این سایت در 15 شبکه اجتماعی اکانت داره و بایستی فعالیت کنه

من فوقش هنر کنم بتونم مطالب رو از تیم تولید محتوا بگیرم و داخل سایت و کانال تلگرامی بزارم!

وقت نمیکنم 14 شبکه اجتماعی دیگه رو مدیریت کنم!

لذا همینجا از شما دوستان عزیز دعوت میکنم که اگر در طول روز 15 دقیقه وقت خالی دارید به تیم ناشران ما بپیوندید

مدیریت یک شبکه اجتماعی رو  به شما میسپاریم و روزی 3 مطلب به دستتون میرسونیم و شما این سه مطلب رو هر وقت در طول شبانه روز به اینترنت دسترسی داشتید داخل شبکه اجتماعی قرار دهید!

اگر چند روزی به نت دسترسی نداشتید موردی ندارد در روزهای بعدی مطالبی که نشر ندادید رو نشر بدهید!

هم اکنون نیاز مند یاری سبزتان هستیم ....

این مبحث تمام شد در پست بعد موضوع جدیدی رو شروع میکنم از سرگذشتم ، از اون شکست عشقی سال 87 تا سال 95!


در این زمانه بی هیاهوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را

برای این همه ناباور خیال پرست

Designed By Erfan Powered by Bayan